środa, 1 czerwca 2011

Zeberka w czerwieni (Bundle Monster BM 16)

Taadaaaaamm !!! Oto mój pierwszy Bundle Monsterkowy mani. Do perfekcji trochę mu brakuje, głównie z tego względu, że bezbarwny lakier zrobił mi smugi :-/ Chyba najwyższa pora zakupić lakier nawierzchniowy przeznaczony specjalnie dla wzorów... Poza tym wzór na płytce jest mniejszy niż mój paznokieć i musiałam domalowywać braki, co niestety dosyć wyraźnie widać... Ale i tak końcowy efekt bardzo mi się podoba :-)


Bundle Monster BM 16



Do manikiuru użyłam:
~ serdeczne palce:
- czarny lakier Dor nr 18 - dwie warstwy
- biały lakier do zdobień Konad
- płytka Bundle Monster BM 16
- bezbarwny lakier Rimmel Lycra Pro 421 Clearly Clear
~ pozostałe palce:
- czerwony lakier Rimmel Lycra Pro 323 Riviera Red - jedna warstwa jako baza
- czerwony lakier Lovely Crystal Strenght - jedna warstwa (numeru ani nazwy koloru znaleźć na butelce nie mogę)

2 komentarze:

  1. cudowna zebra :O muszę kiedyś się zebrać i sobie zrobić ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki :-* ! wiem, wiem jak to jest z tym zbieraniem - ja znowuż muszę się zebrać do water marblingu :-D

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ WAM BARDZO ZA KOMENTARZE! :-)
na zadane pytania odpowiadam w tym samym poście