czwartek, 11 października 2012

Imieninowy haul :-)






W końcu nie samymi lakierami człowiek żyje ;-) a że wczoraj były moje imieniny, tak rozpieściłam się i sprawiłam sobie:
- róż Pupa z kolekcji China Doll
- rozświetlacz Essence z kolekcji Wild Craft
- lakier 02 Out Of The Forest i 03 Mystic Lilac również Wild Craft
- kajal Essence 22 Taupe Me!
- róż Catrice z kolekcji Hollywood's Fabulous 40ties
- żel do brwi również Hollywood's...

Po wstępnych testach jestem baaardzo zadowolona z zakupów - oba róże są prześliczne, rozświetlacz jest rewelacyjny, kredka ma nietypowy, ciekawy kolor a lakiery - brudne i zgaszone odcienie. Dokładniejszych recenzji spodziewajcie się niebawem! :-)

14 komentarzy:

  1. A ja jestem ciekawa jesiennych lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  2. A mogłabyś pokazać ten rozświetlacz choćby na ręce? Byłabym wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie.... pochwal się różami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jetem ciekawa jak lakiery wyglądają na paznokciach, szczególnie fiolet, w butelce wygląda bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. w mojej naturze ciągle brak Wild Craft.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy :) Ciekawa jestem różu Catrice, ale jeszcze mnie skusi i ci będzie;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny, pokażę i pupę i resztę... :-)))))

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki :-)
    nie mam pojęcia, ale chciałabym jak najszybciej ;-P

    OdpowiedzUsuń
  9. lubie firme catrice jest tania ale tez i dobra mialam mozliwosc spr. kilku produktow wiec goraco polecam- nie wiem czy nawet nie jest lepsza od essence;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Róż z Pupy mnie ciekawi:) Czekam na swatche:)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ WAM BARDZO ZA KOMENTARZE! :-)
na zadane pytania odpowiadam w tym samym poście