sobota, 17 listopada 2012

Golden Rose Jolly Jewels 110.


Golden Rose Jolly Jewels 110




Lakier na dziś to Golden Rose nr 110 z najnowszej kolekcji Jolly Jewels - mleczna baza z czarnymi piegami i czerwonymi, błyszczącymi sześciokątami. Jedną warstwę JJ położyłam na jedną warstwę My Secret French Manicure 01 a na to wszystko warstwę Kiko Gel Look Top Coat. Nie sprawdzałam czasu schnięcia, bo czas mnie naglił i użyłam wysuszacza. :-)




Golden Rose Jolly Jewels 110



Golden Rose Jolly Jewels 110



Golden Rose Jolly Jewels 110

30 komentarzy:

  1. ahhhh cudowny,mogłabym mieć całą serię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglada świetnie! muszę zajrzeć na stoisko GR :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie wygląda:) Bardzo podoba mi się ta kolekcja mam nadzieję, że u mnie będzie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny efekt, muszę się zaopatrzyć w kilka lakierów z tej nowej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakiego wysuszacza użyłaś?
    Ja mam tylko seche vite i niestety za każdym razem jak go użyje okropnie ściąga mi lakier i psuję cały mani :( a próbowałam już go różne sposoby aplikować :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od lat jestem wierna kropelkom Essence Nail Art Express Dry Drops. Nigdy nie wyrządziły żadnej krzywdy moim mani :-)))

      Usuń
  6. Na tej bazie i wygląda przepięknie! *,*

    OdpowiedzUsuń
  7. o mamo! ja go chcę :) wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda, że baza nie jest przezroczysta.

    OdpowiedzUsuń
  9. mak i płatki maku w mleku :D miałam go w koszyku, ale piniondz mi się nie chciał pomnożyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajne skojarzenie z tym makiem :-)
      a te piniondze to rzadko kiedy chcą się mnożyć :-D

      Usuń
  10. Miałam wymarzone dwa kolory z tej kolekcji, a żadnego z nich nie dostałam... :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie ten chciałam dzisiaj kupić i go nie mieli... A szkoda, bo wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłam wczoraj w GR, ale asortyment JJ był lekko przetrzebiony. Tej śliczności nie było niestety, ale wzięłam pozostałe dwa z mojej chciejlisty.

    OdpowiedzUsuń
  13. moje kupowałam on-line, bo nie mogłam się dłużej niecierpliwić ;-) mam jeszcze kilka na wish, ale muszę najpierw zbadać je na żywo :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny..prawie wszystkie lakiery z tej serii są na mojej wishliscie:/ Ten kojarzy mi się z makiem!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny, no i ciekawe co ja teraz zrobię jak znajdę się w sklepie i będę musiała coś wybrać:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudny jest - będę go kupować w tym tygodniu! A u siebie mam już 105, 106, 108 i 109 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow, świetny jest ten Goldenek;)

    OdpowiedzUsuń
  18. i właśnie zaczęłam żałować, że wzięłam numerek 115 zamiast tego :( chociaż efekt mi się średnio podoba, jeśli nakładam lakier solo, to muszę spróbować twojej metody - z białym podkładem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. hej :) właśnie zobaczyłam zdjęcie Twoich pazurków na stronie Golden Rose na fb :)
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=570439682967628&set=a.274463945898538.77207.269523079725958&type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  20. wczoraj wlasnie zakupilam nr 115 i jest super teraz czaje sie na inne ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Te go mam i jest świetny :) Jeden z lepszych kolorków z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ WAM BARDZO ZA KOMENTARZE! :-)
na zadane pytania odpowiadam w tym samym poście