wtorek, 17 kwietnia 2018

I Love Nail Polish Funhouse.


ILNP Funhouse

Dzień dobry! :-) Dziś mam dla Was istną petardę - elektryzujący, hipnotyzujący i oszałamiający
I Love Nail Polish Funhouse (ze świeżutkiej kolekcji Ultra Metallic Brights), czyli mikroflejksy w mocnej, morskiej zieleni, która w rzeczywistości jest bardziej zielona niż na zdjęciach. Pierwsze trzy zdjęcia pokazują trzy cienkie warstwy Funhouse i warstwę Seche Vite, co dało efekt drobinkowo - iskrzący a dwa ostatnie zdjęcia to trzy warstwy Funhouse, ale bez topu, co sprawia, że lakier robi się bardziej metaliczno - foliowy. Zakochałam się! :-D Cudeńko to nie jest pozbawione wad, ponieważ nie wysycha w tempie błyskawicy i zwróćcie uwagę, że przy brzegach paznokci widać, że lakier składa się z maleńkich płatków więc trzeba baaardzo uważnie go aplikować, ale takie minusy przy takim efekcie to pryszcz :-P Ja jestem zachwycona i mam nadzieję, że Wy też! ;-)


ILNP Funhouse

ILNP Funhouse

ILNP Funhouse
ILNP Funhouse



5 komentarzy:

DZIĘKUJĘ WAM BARDZO ZA KOMENTARZE! :-)
na zadane pytania odpowiadam w tym samym poście