środa, 25 lipca 2012

Zoya Skylar.



Zoya Skylar




Moją lakierową kolekcję wreszcie uzupełniłam w ( na razie tylko ;-P ) cztery prześliczne Zoyki i dziś Wam pokażę pierwszą z nich, czyli Skylar z kolekcji True. Ma totalnie piękny, zszarzały niebieski kolor, w którym zatopione są srebrne i bladozłote glassflecki. Kocham ten kolorek! Lakier ma wygodny pędzelek, idealną, nie za rzadką i nie za gęstą konststencję, aplikował się bardzo przyjemnie i błyskawicznie wysechł. Trwałość też zapowiada się dobrze, bo w drugiej dobie od nałożenia lakieru paznokcie wyglądają jak świeżo pomalowane - bez otarć, rysek, zmatowienia itp., na zdjęciach dwie warstwy.




Zoya Skylar




Zoya Skylar



Zoya Skylar



Zoya Skylar



Zoya Skylar


6 komentarzy:

  1. zdecydowanie mój gust :D uwielbiam niebieskości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, glassflecki robią swoje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki piękny, uwielbiam takie wykończenie w lakierach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kolor, długo szukałam duplikat tego lakieru i znalazłam - Essie ma bardzo podobny, mianowicie Smooth Sailing. :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ WAM BARDZO ZA KOMENTARZE! :-)
na zadane pytania odpowiadam w tym samym poście