niedziela, 30 września 2018

Eksplozja kolorów.

Avon Rain Washed, Opi Landscape Artist, Turquoise Aesthetic, Konad Black, Lina Make Your Mark 01, MoYou Doodles 10, Essence Loose Glitters 02 Super Girl

Dzień dobry! :-) Dzisiejszy mani to rozpaczliwa próba zatrzymania lata :-P Jeszcze nie ciągnie mnie do zgaszonych, jesiennych kolorów, jeszcze chce mi się pasteli, trawiastej zieleni i tym podobnych, dlatego na pazurkach mam dwie warstwy Avon Rain Washed, plamy zrobiłam wodnymi Opikami Landscape Artist i Turquoise Aesthetic (kolekcja Color Paints) i wzorem z płytki Lina Make Your Mark 01. Czarny wzór to Konad Black i płytka MoYou Doodles 10 a gwiazdki i błyskawice to Essence Loose Glitters 02 Super Girl. Całość utrwalona dwiema warstwami Seche Vite. Trochę bałagan, ale szałowy! :-D


Avon Rain Washed, Opi Landscape Artist, Turquoise Aesthetic, Konad Black, Lina Make Your Mark 01, MoYou Doodles 10, Essence Loose Glitters 02 Super Girl

Avon Rain Washed, Opi Landscape Artist, Turquoise Aesthetic, Konad Black, Lina Make Your Mark 01, MoYou Doodles 10, Essence Loose Glitters 02 Super Girl

7 komentarzy:

  1. ale ładny kształt i super wykonanie, aż miło popatrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie szałowy ten bałagan :D kojarzy mi się z graffiti ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szał! Taki bałagan na paznokciach nosiłabym z przyjemnością! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ale genialne są te pazurki! Idealnie dobrane wzory i kolory super dopełniają całość ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie bałagan, ale przepiękny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ WAM BARDZO ZA KOMENTARZE! :-)
na zadane pytania odpowiadam w tym samym poście