niedziela, 20 stycznia 2019

Róż i szarość.


Avon Pink Of Me, Moondust, Gold Leaf, Born Pretty Store Floral BP-X44

Dobry wieczór! :-) Mani na dziś to pastelki i odrobina złota. Róż to Avon Mark Gel Shine Pink Of Me (2 warstwy), szarość to Avon Mark Gel Shine Moondust (trzy cienkie warstwy). Kwiatki odbiłam z płytki Born Pretty Store Floral BP-X44 złotym lakierem Avon Metallic Gold Leaf i stemplem Born Pretty Clear Jelly Stamper, całość utrwalona Seche Vite :-)


Avon Pink Of Me, Moondust, Gold Leaf, Born Pretty Store Floral BP-X44

Avon Pink Of Me, Moondust, Gold Leaf, Born Pretty Store Floral BP-X44



5 komentarzy:

  1. Przepiękne pazurki! Bardzo podoba mi się to połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiałam ten złoty lakier do stempli, najpiękniejszy odcień złota jakie miałam <3 szkoda że już nigdzie nie jest dostępny :(

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie to piękne! a od kiedy przekonałam się do stempli, tym bardziej doceniam takie zdobienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. *.* piękne pazurki <3 Ja jeszcze muszę wzbogacić swoją półkę właśnie w złoty lakier bo jestem nim zauroczona. Wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ WAM BARDZO ZA KOMENTARZE! :-)
na zadane pytania odpowiadam w tym samym poście