poniedziałek, 26 września 2011

Zielono - miedziana wariacja.

Dziś taki oto mani. Zdobienie serdecznego paznokcia sypkim brokatem na pewno jeszcze nie raz i nie dwa Wam zaprezentuję, bo uważam to za prosty a efektowny sposób na uatrakcyjnienie manikiuru :-)



Catrice 670 It's Rambo No. 5


Catrice 670 It's Rambo No. 5


Catrice 670 It's Rambo No. 5


Catrice 670 It's Rambo No. 5



Użyłam:
- odżywka Sally Hansen Nailgrowth Miracle
- lakier Catrice 670 It's Rambo No. 5 dwie warstwy
- sypki brokat
tym razem nie pokryłam paznokcia z brokatem żadnym topem czy bezbarwnym lakierem, brokat trzyma się dobrze, jest nieco chropowaty, ale za to mocniej błyszczy :-)

10 komentarzy:

  1. Super patent, chyba zaopatrzę się w jakieś sypie brokaty, bo widziałam kilka w pobliskim kiosku po jakieś 50gr za fiolkę ;d Pięknie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie to wygląda ale przeraża mnie wizja wszystkiego w brokacie podczas zdobienia :D Chyba nie dałabym sobie z tym rady

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Ciekawy pomysł i efekt bardzo fajny! Dołączam do obserwatorów bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Blyszczy moooocno:D! Ja chyba wole jednak brokat pod jakims topem, taki chropowaty mniej mi sie podoba, ale twoje zdobienie uwazam za udane:)

    A bazowy Catrice fajnyyy, ogladalam go w Naturze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super mani. Ja bym się obawiała, że brokat będzie się obsypywał ale za to tak jest o wiele bardziej efektownie.

    OdpowiedzUsuń
  6. super połączenie :)pomyślę o czymś takim przed sylwestrem :D
    Ładny ten lakier Catrice. Chyba znajdzie się na mojej wishliście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. woow aje fajnie to się prezentuję, pomysł na pewno odgapię;)

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjny pomysł z tym brokatem, muszę kiedyś wypróbować!:) zapraszam do mnie: kolorowo-na-paznokciu.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. genialnie wygląda ten paznokieć <333

    OdpowiedzUsuń
  10. cieszę się bardzo, że tak Wam się spodobał ten mani! :-*****

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ WAM BARDZO ZA KOMENTARZE! :-)
na zadane pytania odpowiadam w tym samym poście