wtorek, 7 lutego 2012

Sally Hansen, Nail Prisms: 09 Blush Diamond

I moje piękne, długie pazurki są wspomnieniem... Ach, jakiż to ból, kiedy złamie się jeden paznokieć i trzeba ciachnąć wszystkie po opuszku... :-/// Trudno, odrosną a tymczasem pokażę Wam lakier Sally Hansen Nail Prisms w odcieniu 09 Blush Diamond. Już go tutaj prezentowałam, ale albo Blogger zeżarł mi notkę, albo ją przypadkowo usunęłam, bo nie wykluczam takiej możliwości, heh!
Lakier jest bardzo rzadki, dosyć przejrzysty, dlatego pod dwie jego warstwy nałożyłam jedną warstwę My Secret 141 Tutti Frutti, nieskończenie długo wysycha - długie przerwy między nakładaniem kolejnych warstw i wysuszacz są niezbędne. Nabyłam na all za ok. 10 zł, dostępnych jest jeszcze kilka innych odcieni. Jestem wybitnie niezadowolona ze zdjęć, bo albo wychodziły mi niedoświetlone, albo zupełnie przepalone a fotografowałam wcześniej ten lakier i wtedy udawało się uchwycić ten piękny, holograficzny, wielokolorowy błysk. Jak tylko uda mi się cyknąć lepsze foty, to natychmiast je dodam :-)




Sally Hansen Nail Prisms 09 Blush Diamond



Sally Hansen Nail Prisms 09 Blush Diamond



Sally Hansen Nail Prisms 09 Blush Diamond




7 komentarzy:

  1. Piękny holo. :) Lubię taki delikatny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tam, narzekasz. Ładne zdjęcia, a efekt holo świetnie uchwycony. Podziwiam ludzi, którym wychodzą swatche, bo ja nie potrafię zrobić jakiś znośnych. Ile ja się nagimnastykowałam, żeby zrobić swatche cieni z paletki -_w-:
    Wracając do lakieru- cudo!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ WAM BARDZO ZA KOMENTARZE! :-)
na zadane pytania odpowiadam w tym samym poście