czwartek, 3 lipca 2014

Avon, Kost i H&M.



Avon Sahara Sunrise, Kost 175, H&M Purple Glitter



Mani na dziś to Avon Sahara Sunrise na pazurku kciuka, wskazującym i środkowym, Kost 175 na serdecznym oraz H&M Purple Glitter na małym (na jednej warstwie Kost 175).  Zauważyłam, że Avon Sahara Sunrise na Waszych blogach nie cieszy się popularnością ani nie zbiera komplementów a mnie podoba się bardzo - ciekawy odcień, idealnie wyśrodkowany pomiędzy żółcią a pomarańczem i pomimo, że żółć to ostatni kolor jaki powinnam nosić a raczej pierwszy jakiego nosić nie powinnam, to ją noszę i gdzieś mam, że moja skóra albo blednie albo czerwienieje przy takim kolorze :-P. Saharę połączyłam z Kost 175 - też fajny odcień przyszarzałej lawendy, w zależności od światła mniej lub bardziej fioletowy a na mały pazurek wrzuciłam odrobinę błyskotek od H&M - lakier aplikował się fatalnie, wszystkie glitki nakładałam sondą i nie jestem zadowolona z efektu, ale już mi brakło cierpliwości, zresztą z daleka nie widać dobrze :-P
Po dwie warstwy Sahary i Kost, H&M dodatkowo pokryty jedną warstwa Seche Vite.






Avon Sahara Sunrise, Kost 175, H&M Purple Glitter

Avon Sahara Sunrise, Kost 175, H&M Purple Glitter


Avon Sahara Sunrise, Kost 175, H&M Purple Glitter
 

30 komentarzy:

  1. Z Avonem już tak bywa niestety, że niektóre lakiery są fenomenalne, a niektóre totalne dno. Ten w moim odczuciu jest całkiem przyjemny ;) Kolorek też ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  2. bo u Ciebie ten avon ładnie wygląda, a na innych blogach to jakiś taki był... brązowo-sraczkowy :P
    no i ten glitter z h&mu fajnie wygląda jednak. mimo trudów z sondą ;) i wszystko się ładnie komponuje

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo, jaki kolor fajny w Avonie! szok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no i proszę, jeśli się fajnie zestawi kolorki to nawet te brzydsze (mam na myśli żółty :P) wyglądają całkiem przyzwoicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne połączenie! :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny ten żółty lakier, w sumie to taki curry idealny na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne połączenie i kontrast ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam ten lakier Avon i bardzo mi się podoba :) A całe mani u Ciebie wyszło super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie zestawiłaś kolory, ten Avon bardzo mi się podoba, taki musztardowy jest ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. a nie latwiej te glity gabka nakladac?


    w ogole mega polaczenie, masz super reke do takich miksow (tak samo jak Kiciunia ze Stojbostrzelam) - nie moge oderwac oczu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. obawiam się, że gąbką będę nabierać za dużo bazy i zbytnio rozmiękczę i rozciapię lakier pod spodem... :-(
    dziękuję Kochana! :-***

    OdpowiedzUsuń
  12. Happy Birthday!!! If I remeber right you have it one day later than mine ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten fiolet z KOSTa świetny ^-^ Bardzo mi się podobają takie przybrudzone kolory, ale w swojej kolekcji takowych nie posiadam, ale to pewnie dlatego, że większość (a raczej prawie wszystkie) dostałam od siostry, a ona lubi bardziej żywe kolory :P Co do glittera z H&M no to faktycznie średnio wygląda, a jak jeszcze są problemy z aplikacją to już w ogóle. Polecam te ze Special Effect Essence ^^

    Zapraszam też na swój blog - dopiero zaczynam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gillter fajnie się prezentuje szkoda że tak ciężko się go nakłada :(

    OdpowiedzUsuń
  15. mani bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fenomenalny kolorek lakieru z Avon :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się ten lakier z H&M :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ten Avon Sahara sunrise piękny! Super mani :)

    OdpowiedzUsuń
  19. e tam, powinno, nie powinno. Bardzo podobają mi się żółte, miodowe i pomarańczowe lakiery na Twoich dłoniach. Może tego nie dostrzegam, ale nie dzieje się z Twoimi dłońmi nic dziwnego na zdjęciach z tym Avonem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sztucznym świetle aż tak źle to nie wygląda, ale w dziennym jednak lepiej leżą mi chłodniejsze kolorki :-)

      Usuń
    2. Aaa, więc serwowanie zdjęć w sztucznym świetle to sprytnie przemyślany zabieg ;)

      Usuń

DZIĘKUJĘ WAM BARDZO ZA KOMENTARZE! :-)
na zadane pytania odpowiadam w tym samym poście