niedziela, 20 lipca 2014

Granat i mięta.



Kiko 335 Blu Inchiostro, Revlon Wintermint



Mani na dziś to Kiko 335 Blu Inchiostro i Revlon Wintermint (kolekcja Parfumerie). Kikoś jest pięknym granatem, nieco żelkowym, nie wiem czy to semi-jelly czy crelly, bo specjalistką od żelków nie jestem, ale na pewno coś z żelka w sobie ma, ponieważ charakteryzuje się szklistym, głębokim blaskiem. A w Revlonie mamy miętową, frostową bazę, złoty pyłek i błękitne glitki oraz bonusowo okropny zapach sztucznej mięty, który czuć nawet kilka godzin po pomalowaniu pazurków, ale na szczęście słabo i właściwie po zbliżeniu pazurków przy sam nos. Granatowy Kik jest również na pazurku kciuka, który na zdjęcia się nie załapał :-) Po dwie warstwy każdego lakieru, pod Revlonem dodatkowo warstwa miętowego kremu P2 Volume Gloss 130 Fresh Sister, na Revlonku warstwa Seche Vite.






Kiko 335 Blu Inchiostro, Revlon Wintermint

Kiko 335 Blu Inchiostro, Revlon Wintermint

Kiko 335 Blu Inchiostro, Revlon Wintermint

 Revlon Wintermint

 

32 komentarze:

  1. Bardzo nieoczywiste połączenie ale ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakier Revlona mi się podoba, nawet zaglądałam na niego w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Połączenie super a kolor KIKO jest niesamowity

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy kolorek. Niebieski też ładny.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyszło to zestawienie, wręcz zaskakująco, nietypowo, ale genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten granat jest boooooooooski! Zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  7. o fajne, nie nosiłabym tego revlona solo ale z tym kiko jest super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na wszystkie pazurki i ja bym nie nałożyła Revlonka - zmywanie jest ciężkawe :-P

      Usuń
  8. Tego Revlonka nie widziałam nigdzie ;O

    OdpowiedzUsuń
  9. Obydwa śliczne, takie kolory jak Kiko uwielbiam, a Revlon to bardzo ciekawy miks :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zestawienie mi się podoba, choć revlon szału dla mnie nie robi :) za to Kiko rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  11. połączenie kolorów świetne, ale nie podoba mi się metaliczny efekt miętki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiko jest boski! a połączenie z Revlonem kapitalne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten revlon jakoś nie bardzo mi się podoba, ale za to granat kiko cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo jej, polaczenie idealne, musze sprobowac zrobic cos podobnego, bo strasznie mi sie spodobalo ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne połączenie, lakier z Kiko prezentuje się bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I have this blue Kiko too, it's stunning! Love your photos <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Revlon bardzo nietypowy, trochę kolorystycznie podobny do Rio :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne wybierasz te Kiko, regularnie wpadają mi w oko :D Niebieski przypomina mi jeden z letnich (2013) lakierów Sensique, granatowego żelka royal blue. A miętowy revlon interesował mnie już od jakiegoś czasu, widuję go bardzo często w rossmanie z revlonowymi szafami, douglasie i hebe, ale na paznokciach traci swój urok i zupełnie mnie nie przekonuje. Uratowałaś go zestawiając z niebieskim, solo na wszystkich paznokciach nie zwróciłby mojej uwagi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo większość Kikowych kolorów to perełki :-) mi w Revlonku trochę przeszkadza brak gładkości, ale nie chciało mi się napierniczać kilku warstw topu :-P

      Usuń
    2. Coś jest na rzeczy, skoro większość niedostępnych w pl lakierów wpada mi w oko. Ale całkiem niedawno czytałem, że na razie (chyba?) w Warszawie postawiono szafy KIKO, więc może z dostępnością będzie coraz lepiej. Te dwa, które od Ciebie dostałem bardzo mnie do siebie przekonały :) A co do revlonu, mi nawet nie przeszkadza jego szorstkość, ale ten perłowy, mdły połysk odbiera mi apetyt

      Usuń

DZIĘKUJĘ WAM BARDZO ZA KOMENTARZE! :-)
na zadane pytania odpowiadam w tym samym poście