sobota, 17 marca 2012

Wspaniała Różowość współpracuje!

http://www.kkcenterhk.com/



Sklep KKCenterHk zaproponował mi współpracę! Cieszy mnie to bardzo, ponieważ znam ten sklep od jakiegoś czasu i miałam ochotkę wypróbować kilka z ogromu paznokciowych gadżetów jakie tam się znajdują. Na pierwszy rzut wybrałam sobie naklejki wodne i płytkę do stempelków, otrzymałam również stempelek i skrobaczkę.







Specjalnie dla Was - moich Czytelników - sklep przygotował rabat na zakupy! Wystarczy, że użyjecie hasła glitterinmyhead a należność za Wasze zakupy zostanie zmniejszona o 10%. Hasło jest ważne do 31 stycznia 2013 roku.

Zapraszam Was do tego sklepu serdecznie, są tam naprawdę ładne i ciekawe naklejki, płytki, sztuczne rzęsy, kosmetyki i akcesoria. Mam nadzieję, że moja współpraca z tym sklepem będzie się rozwijać a pierwszy mani ozdobiony tymi zabaweczkami pokażę Wam już jutro :-)

6 komentarzy:

  1. Gratuluje współpracy...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. super :)
    bardzo bym chciała stempelki
    maluj mani i nam pokaż ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Współpraca z tym sklepem jest bardzo przyjemna. Mają duży wybór produktów, no i kontakt jest bardzo szybki i miły.. :)

    Ciekawa jestem płytek.. Koniecznie pokaż proszę jak odbijają wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też miałam od nich naklejki wodne, niedługo pewnie wrzucę na blog, są fajne i łatwo się je nakleja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję współpracy z porządną firmą :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ WAM BARDZO ZA KOMENTARZE! :-)
na zadane pytania odpowiadam w tym samym poście