niedziela, 18 grudnia 2011

Tęczowy beż.

Eveline Holografic Shine 401


Eveline Holografic Shine 401 to nudziaczek z drobniutkim shimmerem, który normalnym świetle jest srebrny a w ostrzejszym zmienia się w holograficzny. Schnięcie w normie, bezproblemowa aplikacja, po trzech dniach noszenia bardzo delikatnie starte końcówki, zero odprysków. Na zdjęciach widzicie trzy cienkie warstwy. Szkoda, że ma tylko 4,5 mililitra :-)


Eveline Holografic Shine 401


Eveline Holografic Shine 401


Eveline Holografic Shine 401


Eveline Holografic Shine 401

12 komentarzy:

  1. pięknie to się prezentuje, szkoda, że moje dłonie źle wyglądają w takich kolorach. no i musze napisać , że masz piękne paznokcie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny daje efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super! u nas też nowości lakierowe, zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny! Nawet nie zwrocilam na niego uwagi jak oglądałam lakiery z Eveline.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz ładne paznokcie :) Lakier też bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny, muszę go mieć :)
    Dodaję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny jest :)
    gdzie można taki kupić?
    ciężko o szafę eveline, a w małych drogeriach asortyment wręcz poraża hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lakiery z tej serii są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny jest, też go mam. Niestety krycie mnie dobija

    OdpowiedzUsuń
  10. mala0727 - ja mój dorwałam w Tesco - był w dziale kosmetyków na takim tekturowym stojaku :-)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ WAM BARDZO ZA KOMENTARZE! :-)
na zadane pytania odpowiadam w tym samym poście